Kampania na rzecz zatrudniania osób niepełnosprawnych w Norwegii
"Straciła nogę, a nie umiejętności" to jedno z haseł, które wykorzystano w norweskiej kampanii na rzecz zatrudniania osób niepełnosprawnych.
Kampania została zorganizowana przez Narodowy Zarząd Ubezpieczeń (National Insurance Administration). W jej ramach przygotowano pięć plakatów, przedstawiających osoby z różnymi niepełnosprawnościami w pracy. Celem kampanii była zmiana postaw wobec osób niepełnosprawnych i pokazanie, że nie ma przeszkód, aby osoby niepełnosprawne podejmowały zatrudnienie.
Jak stwierdził Tone Mørk odpowiedzialny z realizację kampanii, w
Norwegii cały czas występują problemy z wprowadzaniem osób niepełnosprawnych na rynek pracy.
Kampania jest wynikiem porozumienia zawartego między rządem norweskim a kilkoma organizacjami
działającymi na polu zatrudnienia.
Opracowanie: Dorota Landsberger
Źródło: www.disabilityworld.org
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Innowacyjne podejście do rehabilitacji neurologicznej
- Biznes otwarty na nowe możliwości. Ile kosztuje Twoją firmę brak zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami?
- Woda odpłynęła, trauma została
- Endometrioza: bolesna choroba milionów Polek, która ma ogromy wpływ na płodność
- UK/Poland Season 2025 – Nowe otwarcie w relacjach pomiędzy Polską a UK
Dodaj komentarz