Gazeta.pl: Psychiatrzy oburzeni kampanią PZU
29.07.2005
Polskie Towarzystwo Psychiatryczne i Fundacja Komunikacji Społecznej żądają od PZU natychmiastowego wycofania z telewizji spotów, w których piraci drogowi są zrównani z chorymi psychicznie
Pusta ulica. Dwóch mężczyzn skrępowanych kaftanami bezpieczeństwa pędzi na oślep. Kiedy zderzają się i w zwolnionym tempie upadają, na ekranie widać statystyki wypadków w Polsce i hasło "Stop wariatom drogowym". Kampanię wymyślił i finansuje Państwowy Zakład Ubezpieczeń.
Przeczytaj cały artykuł
Autor: Marcin Kowalski, Natalia Waloch
Źródło: gazeta.pl, 29 lipca 2005
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- W 2025 roku nowe kryteria dochodowe w pomocy społecznej
- Rehabilitacja lecznicza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. O czym warto wiedzieć
- Czego szukają pod choinką paralimpijczycy?
- Gorąca zupa, odzież na zmianę – każdego dnia pomoc w „autobusie SOS”
- Bożenna Hołownia: Chcemy ograniczyć sytuacje, gdy ktoś zostaje pozbawiony prawa do samodzielnego podejmowania decyzji
Dodaj komentarz