"Razem, nie osobno", czyli wspólny sukces
"Razem, nie osobno" to konkurs skierowany do dzieci z klas integracyjnych I-III, organizowany przez SP nr 98 w Warszawie przy ul. Grottgera 22. W tym roku odbywał się już po raz trzeci.
Tematyka corocznych konkurencji i zadań nawiązuje do pory roku, w której odbywa się konkurs. 23 kwietnia 2013 r. odbyła się jego wiosenna edycja pod hasłem "Wiosna wokół nas". Do współpracy nad tym projektem zaproszone zostały szkoły mokotowskie, a także kilka placówek z klasami integracyjnymi z innych dzielnic Warszawy.
Dzieci podczas zadania plastycznego. Fot.
organizatorzy
Analizując ofertę konkursów szkolnych w SP nr 98 zauważono, że niewiele z nich skierowanych jest do dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, czyli posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego. Z myślą o takich właśnie uczniach powstał pomysł organizacji konkursu. Chodziło o to, by pokazać, że dzieci te mają nie tylko trudności, z którymi się borykają, ale często także mniej dostrzegane umiejętności i zdolności.
Uczniowie rywalizowali w wielu konkurencjach i zadaniach. Fot.
organizatorzy
Do udziału w konkursie zaproszone zostały dzieci z niepełnosprawnością oraz ich pełnosprawni rówieśnicy, aby razem mogły nie tylko uczyć się, ale również bawić, współpracować i odnosić sukcesy. Poprzez wspólne działanie mają możliwość nawiązywania nowych znajomości, zdobywania razem nowych doświadczeń. Uczą się zdrowej rywalizacji, doświadczając jednocześnie, jak ważna jest współpraca w grupie, w której każdy ma do wykonania równie ważną część zadania.
"Razem, nie osobno" pracują na sukces swojej drużyny.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- W 2025 roku nowe kryteria dochodowe w pomocy społecznej
- Rehabilitacja lecznicza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. O czym warto wiedzieć
- Czego szukają pod choinką paralimpijczycy?
- Gorąca zupa, odzież na zmianę – każdego dnia pomoc w „autobusie SOS”
- Bożenna Hołownia: Chcemy ograniczyć sytuacje, gdy ktoś zostaje pozbawiony prawa do samodzielnego podejmowania decyzji
Dodaj komentarz