Łatwy kontakt z samorządem dzięki projektowi "Warszawa 19 115"
31.10.2013
W listopadzie ruszy nowy projekt "Warszawa 19 115" - miejskie call center, które usprawni i uprości kontakt pomiędzy mieszkańcami a jednostkami warszawskiego samorządu.
"Warszawa 19 115" to wspólne centrum kontaktu Urzędu m.st. Warszawy, urzędów dzielnic i miejskich jednostek. Do dyspozycji warszawiaków udostępnionych zostanie kilka kanałów kontaktu: numer telefonu 19115, samoobsługowy portal internetowy, aplikacja mobilna, poczta elektroniczna, SMS, faks oraz chat.
Konsultanci tego nowoczesnego miejskiego centrum będą przyjmować zgłoszenia interwencyjne oraz udzielać informacji dotyczących wszystkich zagadnień i procedur urzędowych. Kanały będą dostępne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Dzieci potrzebują uwagi dla ich zdrowia psychicznego nie tylko w Blue Monday
- Lublin: nowe centrum opiekuńczo-mieszkalne dla 20 osób z niepełnosprawnościami
- Zniesienie ubezwłasnowolnienia. RPO przedstawił swoje uwagi
- Kino bez barier. Program na luty
- ZUS apeluje w sprawie renty wdowiej – nie trzeba się spieszyć z wnioskiem
Dodaj komentarz