Powstały Centra informacyjno-doradcze przy oddziałach PFRON-u
Od 1 września 2021 r. przy każdym oddziale PFRON działa Centrum informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością (CIDON).
Centra mają na celu zapewnienie kompleksowej obsługi osobom z niepełnosprawnościami.
„W ramach działalności CIDON możecie Państwo uzyskać informacje m.in. na temat programów realizowanych przez PFRON, projektów realizowanych przez organizacje pozarządowe, obowiązujących systemów orzecznictwa, dostępnego wsparcia finansowego i rzeczowego, zaopatrzenia w sprzęt ortopedyczny czy rehabilitacyjny, ulg i uprawnień wynikających z przepisów prawa, a także instytucji działających na rzecz osób z niepełnosprawnością i wiele innych” – informuje PFRON.
Zaznacza, że Centra będą rozszerzać swoją ofertę m.in. o możliwość skorzystania z usługi specjalisty ds. zarządzania rehabilitacją czy skierowania do Ośrodka Wsparcia i Testów, gdzie będzie można testować najnowsze technologie asystujące.
CIDON działa przy każdym oddziale Funduszu w godzinach jego pracy. Skontaktować można się także mailowo: cidon@pfron.org.pl.
Kontakt telefoniczny:
- CIDON przy Oddziale Dolnośląskim – 71 346 74 57
- CIDON przy Oddziale Kujawsko-pomorskim – 56 681 44 20
- CIDON przy Oddziale Lubelskim – 81 466 76 02
- CIDON przy Oddziale Lubuskim – 68 422 78 07
- CIDON przy Oddziale Łódzkim – 42 20 50 103
- CIDON przy Oddziale Małopolskim – 12 312 14 33
- CIDON przy Oddziale Mazowieckim – 22 505 54 86
- CIDON przy Oddziale Opolskim – 77 887 20 26
- CIDON przy Oddziale Podkarpackim – 17 283 93 07
- CIDON przy Oddziale Podlaskim – 85 733 87 05
- CIDON przy Oddziale Pomorskim – 58 350 05 45
- CIDON przy Oddziale Śląskim – 32 493 21 04
- CIDON przy Oddziale Świętokrzyskim – 41 230 97 05
- CIDON przy Oddziale Warmińsko-Mazurskim – 89 722 90 30
- CIDON przy Oddziale Wielkopolskim – 880 520 295
- CIDON przy Oddziale Zachodniopomorskim – 91 350 97 24.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- W 2025 roku nowe kryteria dochodowe w pomocy społecznej
- Rehabilitacja lecznicza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. O czym warto wiedzieć
- Czego szukają pod choinką paralimpijczycy?
- Gorąca zupa, odzież na zmianę – każdego dnia pomoc w „autobusie SOS”
- Bożenna Hołownia: Chcemy ograniczyć sytuacje, gdy ktoś zostaje pozbawiony prawa do samodzielnego podejmowania decyzji
Dodaj komentarz