Dziennik: Niepełnosprawnego w reklamie udawał aktor
PFRON zatrudnił aktora, aby udawał kalectwo - pisze
DZIENNIK. Wiktor, twarz kampanii "Pełnosprawni w pracy", tak
naprawdę wcale nie jeździ na wózku. Fundusz tłumaczy, że
zatrudnienie zdrowego człowieka jest tańsze i pracuje on
wydajniej.
Kampania "Pełnosprawni w pracy" ma zachęcać przedsiębiorców do
dania szansy niepełnosprawnym. Nie ma chyba osoby, która nie
widziałaby poruszającej reklamy o jeżdżącym na wózku przystojnym
brunecie. Ale ten mężczyzna to aktor, tylko udaje kalectwo.
"Wiktor nie liczy na współczucie, wie, jak dużo może dać twojej
firmie, pod warunkiem że dasz mu szansę"- takie słowa słyszymy w
telewizyjnym spocie promującym zatrudnianie osób niepełnosprawnych.
Reklama, którą wykonała agencja "Cztery czwarte", kosztowała prawie
964 tysiące złotych, a jej emisja w mediach to kolejny wydatek
rzędu 4 mln 14 tysięcy. Zapłaciła za nią w 72 proc. Unia
Europejska, pozostałą kwotę wyłożył Państwowy Fundusz Rehabilitacji
Osób Niepełnosprawnych.
Przeczytaj cały artykuł
Komentarze
-
Skecz roku
06.02.2018, 13:24ha ha ha ah ha ha. Ja pierdykam . Żaden kabaret nie zrobiłby lepszego skeczu. Prawdziwa promocja zatrudnienia,,,, aha ha haha..., nie mogę już, za chwile padnę trupem.odpowiedz na komentarz
Polecamy
Co nowego
- W 2025 roku nowe kryteria dochodowe w pomocy społecznej
- Rehabilitacja lecznicza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. O czym warto wiedzieć
- Czego szukają pod choinką paralimpijczycy?
- Gorąca zupa, odzież na zmianę – każdego dnia pomoc w „autobusie SOS”
- Bożenna Hołownia: Chcemy ograniczyć sytuacje, gdy ktoś zostaje pozbawiony prawa do samodzielnego podejmowania decyzji
Dodaj komentarz