Przymierzaj ubrania w internecie
UnityStars to projekt realizowany przez grupę pasjonatów, którzy postawili sobie za cel zrewolucjonizować zakupy w Internecie. Stworzona przez nich aplikacja składa się z 3 najważniejszych elementów: awatara, przymierzalni i wyszukiwarki produktów. Wszystkie one, wzbogacone o szereg nowoczesnych funkcjonalności i zintegrowane z mediami społecznościowymi, działają w technologii 3D.
Osoby kupujące ubrania w sieci, od zawsze borykają się z problemem niemożności ich przymierzenia, a internetowe sklepy handlujące odzieżą ponoszą znaczne koszty spowodowane zwrotami produktów. Najczęściej wynikają one z tego, że nabywcy nie mają możliwości dopasowania odpowiedniego rozmiaru do swoich wymiarów. Były już próby rozwiązania tego problemu za pomocą wirtualnych przymierzalni, jednak żadna z nich nie zdobyła popularności. Stało się tak z kilku powodów. Do najważniejszych można zaliczyć złą funkcjonalność, słabą grafikę i brak możliwości dopasowania produktów do rzeczywistych wymiarów kupującego.
Nadchodzi rewolucja!
Aplikacja UnityStars pozwala użytkownikowi na stworzenie awatara 3D, który w satysfakcjonujący sposób będzie odzwierciedlał jego rzeczywiste wymiary, nawet tak szczegółowe jak obwód palca wskazującego. To jednak nie wszystko. Wgrywając do aplikacji zdjęcia twarzy, użytkownik zmieni awatara w swojego wirtualnego trójwymiarowego sobowtóra. Z ubraniami sprawy mają się podobnie. Producenci przenoszą je do formatu 3D za pomocą specjalnego narzędzia. Takie rozwiązanie sprawia, że zdigitalizowany element garderoby ma taki rozmiar i wygląd tak, jak w rzeczywistości. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii fizyki materiałowej założone na awatara ubrania leżą na nim i poruszają się w wyjątkowo realistyczny sposób. Aplikacja stwarza, więc szereg możliwości, które do niedawna pozostawały jedynie w sferze marzeń. Kupowanie ubrań odpowiednio dobranych pod kątem rozmiaru to dopiero początek. Prawdziwa zabawa zaczyna się, gdy wybierając z najnowszych kolekcji naszych ulubionych marek tworzymy stylizacje, eksperymentujemy ze swoim wizerunkiem i dzielmy się pomysłami ze znajomymi.
Na dobry początek
Twórcy aplikacji planują zaprezentować ją na polskim i amerykańskim rynku jeszcze w grudniu tego roku. By było to możliwe konieczne jest pozyskanie dodatkowych funduszy. W tym celu uruchomiona została kampania na portalu crowdfundingowym Indiegogo.
- Liczymy na to, że ludzie zarażą się naszą nowoczesną wizją zakupów internetowych, co przełoży się na wsparcie projektu. Ma on ogromny potencjał i na pewno odegra szczególną rolę w rozwoju branży e-commerce – twierdzi Marcin Lasa, specjalista ds. marketingu w projekcie UnityStars. Pozyskane środki będą w dużej mierze wykorzystane do celów produkcyjnych i promocyjnych. Posłużą też do sfinansowanie kosztów prawnych, koniecznych przy wprowadzaniu innowacyjnych produktów na zagraniczne rynki.
Nad podobnymi projektami pracuje obecnie kilka firm na świecie, jednak to polska aplikacja jest najbardziej nowatorska i rozbudowana graficznie. Jej sukces w dużej mierze zależeć będzie od tego, czy wyprzedzi swoich zagranicznych konkurentów i jako pierwsza zaistnieje w świadomości amerykańskich i globalnych internautów. Crowdfundingowa kampania na portalu Indiegogo ma umożliwić realizację tego ambitnego, wciąż realnego celu.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- W 2025 roku nowe kryteria dochodowe w pomocy społecznej
- Rehabilitacja lecznicza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. O czym warto wiedzieć
- Czego szukają pod choinką paralimpijczycy?
- Gorąca zupa, odzież na zmianę – każdego dnia pomoc w „autobusie SOS”
- Bożenna Hołownia: Chcemy ograniczyć sytuacje, gdy ktoś zostaje pozbawiony prawa do samodzielnego podejmowania decyzji
Dodaj komentarz