Radca w Wydziale Polityki Transportowej, Departament Strategii Transportu w Ministerstwie Infrastruktury
Profil stanowiska: Osoba na tym stanowisku: Koordynuje i monitoruje wybrane działania Ministerstwa Infrastruktury związane z udziałem w procesach planowania i programowania strategicznego w Polsce; uczestniczy w identyfikowaniu zadań i problemów wymagających rozwiązania oraz poszukiwaniu dróg realizacji zadań; bierze udział w wypracowywaniu propozycji rozwiązań, ocenianiu prognozowanych konsekwencji proponowanych działań oraz uczestniczy w procesie dokonywania wyboru działań Ministerstwa, we współpracy z innymi jednostkami administracji; Koordynuje prace związane z Semestrem Europejskim w Ministerstwie Infrastruktury, w tym: monitoruje wdrożenie dokumentów przygotowywanych w ramach Semestru Europejskiego, w tym Zaleceń Rady UE dla RP (Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw – CSR); koordynuje zagadnienia horyzontalne, w zakresie wynikającym ze strategicznych dokumentów krajowych i UE; przygotowuje materiały oraz opiniuje i koordynuje proces opiniowania dokumentów wnoszonych pod obrady Międzyresortowego Zespołu do spraw Semestru Europejskiego; koordynuje realizację ustaleń wynikających z prac Międzyresortowego Zespołu do spraw Semestru Europejskiego oraz zaleceń, spraw i zadań podejmowanych w ramach Semestru Europejskiego; współpracuje z ministrem właściwym ds. gospodarki w zakresie monitorowania procesu wdrażania reform ujętych w dokumentach przygotowywanych w ramach Semestru Europejskiego; tworzy krajowe dokumenty poświęcone tematyce Semestru Europejskiego i obsługuje współpracę z organami UE;
Organizuje i przygotowuje pod względem merytorycznym udział przedstawicieli Ministerstwa w pracach organizacji międzynarodowych dotyczących zagadnień horyzontalnych, w tym Partnerstwa Wymiaru Północnego w zakresie Transportu i Logistyki oraz wybranych inicjatyw strategicznych Unii Europejskiej obejmujących współpracę z krajami sąsiadującymi, dotyczących działań na rozszerzonej poza obszar UE Transeuropejskiej sieci transportowej (TEN-T); analizuje skuteczność działań mających na celu zapewnienie wpływu Ministerstwa Infrastruktury na decyzje podejmowane na forum tych organizacji; Uzgadnia programy rozwoju oraz inne dokumenty o charakterze strategicznym; Koordynuje prace związane z naborem wniosków w ramach Instrumentu Wsparcia Technicznego w Ministerstwie Infrastruktury.
Wymagania: Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne) Wykształcenie: wyższe Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji publicznej lub w sektorze przedsiębiorstw na stanowisku związanym z planowaniem strategicznym oraz problematyką międzynarodową Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 Znajomość organizacji i struktury administracji publicznej Znajomość zasad planowania strategicznego Znajomość problematyki transportowej Znajomość problematyki funduszy UE Znajomość zasad funkcjonowania UE oraz organizacji międzynarodowych Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
Skuteczna komunikacja
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów.
Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Oferujemy: ciekawą pracę udział w kluczowych dla kraju wydarzeniach w organizacji z tradycjami stabilną pracę w elastycznych godzinach (rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-10.00) w bardzo przyjaznej lokalizacji (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej, pociągami, kolejką WKD,SKM) możliwość częściowej pracy zdalnej dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, dodatek za wysługę lat bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka obcego i studiów podyplomowych atrakcyjny pakiet socjalny w formie systemu kafeteryjnego oferujący nie tylko dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, ale też ciekawe rabaty na bilety do kina i inne rozrywki refundację okularów korekcyjnych możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie pakietu medycznego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP wsparcie dla rodziców: pokój rodzica z dzieckiem udogodnienia dla rowerzystów - stojaki na rowery na terenie ministerstwa, prysznic preferencyjne ceny posiłków w kantynie znajdującej się na terenie ministerstwa
Miejsce pracy: Warunki pracy Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych: • węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich) • wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością • szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością • windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością • brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy: - praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu) Dostępność 3 Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami. Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów. Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Uwagi: Aplikuj do: 19 listopada 2024 Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@mi.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 144507 / 07.11.2024. Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 144507" na adres: Ministerstwo Infrastruktury ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DST-134/24", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30-16:00 5 Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 630 18 24 lub 22 630 17 19 lub mailowego na adres: rekrutacja@mi.gov.pl Dokumenty należy złożyć do: 19.11.2024 Decyduje data: wpływu oferty do urzędu Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu). Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Informacja o metodach naboru: 4 • weryfikacja formalna nadesłanych ofert • możliwość przeprowadzenia testu wiedzy merytorycznej • rozmowa kwalifikacyjna (możliwość przeprowadzenia rozmowy przez MS Teams lub inny darmowy komunikator możliwy do zainstalowania na telefonie) Nie rozpatrujemy ofert, które zostały dostarczone po terminie. UWAGA Jeśli planujesz wysłać aplikację w formie papierowej, zadbaj o to, aby wpłynęła do nas w wyznaczonym terminie. Liczy się data wpływu do urzędu. Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej: • https://www.gov.pl/web/infrastruktura/nabor-w-sluzbie-cywilnej-z-wylaczeniem-stanowisk-wyzszych W Ministerstwie Infrastruktury możesz zgłosić naruszenie prawa w trybie określonym w Wewnętrznej procedurze dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Ministerstwie Infrastruktury, stanowiącej Załącznik do Zarządzenia nr 15 Dyrektora Generalnego z dnia 25 września 2024 r. w sprawie ustalenia wewnętrznej procedury zgłaszania informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych. Szczegóły znajdują się na naszej stronie pod adresem: https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wewnetrzne-zgloszenia-naruszenia-prawa DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Infrastruktury z siedzibą w Warszawie, przy ul.Chałubińskiego 4/6, zwany dalej „Administratorem danych”; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej; 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne; 4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi z zakresu IT; 5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze; 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • cofnięcia zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; 8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 9)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) 10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Infrastruktury: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, adres e-mail: inspektor.RODO@mi.gov.pl
Miejsce: Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6
Okres publikacji: 2024-11-07 - 2024-12-07
Podpis: Biuro Dyrektora Generalnego w MI
Telefon: 226301719
E-mail: rekrutacja@mi.gov.pl