Otwarcie rynku elektroniki na tłumaczy PJM
Zakup elektroniki to złożony proces, często wymagający porady specjalisty. Dlatego wybór odpowiedniego urządzenia jest szczególnym wyzwaniem dla osób niesłyszących. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów z wadami słuchu sieć Media Markt wyposażyła sklepy w całej Polsce w System Komunikacji Niewerbalnej (SKN) od firmy Seventica. Usługa ta umożliwia kontakt z tłumaczem języka migowego, a w efekcie – sprawną komunikację pomiędzy pracownikami a klientami z dysfukncją słuchu.
Szacuje się, że w Polsce około 4 mln osób ma problemy ze słuchem, a około 100 tys. osobom poważne wady słuchu uniemożliwiają lub znacząco utrudniają normalne funkcjonowanie. Liczba ta stale rośnie, a zjawisko coraz częściej dotyka także ludzi młodych.
Z myślą o komforcie klientów z niepełnosprawnością sensoryczną sieć Media Markt udostępniła w swoich sklepach System Komunikacji Niewerbalnej - usługę tłumacza języka migowego (PJM/SJM) on-line. Takie rozwiązanie znacznie usprawnia zakupy, a dla osób niesłyszących jest często jedyną możliwością skorzystania z profesjonalnej porady w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego.
Wysoki poziom obsługi
- Obsługa Systemu Komunikacji Niewerbalnej jest prosta i wygodna zarówno dla klientów, jak i pracowników sklepu - mówi Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt. - Osoby głuche zapraszane są przez sprzedawców do punktu obsługi klienta, gdzie za pomocą usługi wideo (wideotelefony i tablety) łączą się z tłumaczem języka migowego. Klient poszukujący sprzętu lub porady dotyczącej zakupów zadaje swoje pytania tłumaczowi, a ten – pełniąc rolę pośrednika – przekazuje je pracownikowi. Rozmowa pomiędzy klientem, pracownikiem a tłumaczem odbywa się na bieżąco, co pozwala szybko i sprawnie udzielić niezbędnych wyjaśnień. Dzięki temu posługujący się językiem migowym korzystają z tego samego, wysokiego poziomu obsługi, co inne osoby odwiedzające nasze markety.
Media Markt oferuje swoim klientom najbardziej kompleksową i atrakcyjną na rynku ofertę produktów i usług. System komunikacji niewerbalnej to kolejny krok w stronę zaspokajania potrzeb szerokiej grupy klientów. Takie rozwiązanie jest szczególnym udogodnieniem dla osób posługujących się językiem migowym nie tylko w okresie przedświątecznych zakupów. Odwiedzając sklepy Media Markt mogą każdego dnia korzystać z porady specjalistów przy wsparciu usługi SKN - tłumacza online.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- W 2025 roku nowe kryteria dochodowe w pomocy społecznej
- Rehabilitacja lecznicza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. O czym warto wiedzieć
- Czego szukają pod choinką paralimpijczycy?
- Gorąca zupa, odzież na zmianę – każdego dnia pomoc w „autobusie SOS”
- Bożenna Hołownia: Chcemy ograniczyć sytuacje, gdy ktoś zostaje pozbawiony prawa do samodzielnego podejmowania decyzji
Dodaj komentarz