Kampania „Nie chcę być strażakiem”
Najnowsza kampania Stowarzyszenia Przyjaciół Integracja „Nie chcę być strażakiem” ma na celu promocję portalu sprawniwpracy.pl, gdzie osoby z niepełnosprawnością mogą znaleźć pracę, a pracodawcy – wykwalifikowanych pracowników z niepełnosprawnością. O powstaniu i tworzeniu kampanii opowiada jeden z jej pomysłodawców – Alek Frydrych.
O tym, jak zrobić kampanię społeczną, czy można przez nią zmieniać postawy społeczne, szczególnie w stosunku do osób z niepełnosprawnościami i czy w ogóle warto jest tworzyć takie kampanie, Piotr Pawłowski rozmawia z Alkiem Frydrychem, dyrektorem kreatywnym interaktywnej agencji reklamowej.
Gość programu mówi także o tym, jak wyglądało przygotowanie kampanii „Nie chcę być strażakiem”, dlaczego poczucie humoru u aktorów stanowiło kluczową rolę przy tworzeniu kampanii i z jakiego powodu zdecydowano się nakręcić spot przedstawiający dystans do niepełnosprawności.
Z kamerą programu „Misja Integracja” towarzyszyliśmy organizatorom, aktorom i wykonawcom podczas nagrywania spotu kampanii, którzy opowiadali nam, dlaczego zaangażowali się w nasz projekt.
Komentarze
brak komentarzy
Dodaj komentarz