Polski serwis telefonii internetowej z Certyfikatem SERWIS BEZ BARIER
Serwis platformy telefonii internetowej VoIP – FCN.pl – dołączył do elitarnego grona stron, których pełną dostępność dla osób z niepełnosprawnością potwierdzili eksperci Integracji, przyznając jej Certyfikat SERWIS BEZ BARIER.
Właścicielką marki FCN jest polska firma telekomunikacyjna Aiton Caldwell, specjalizująca się w nowoczesnych rozwiązaniach telekomunikacyjnych przeznaczonych np. dla małych przedsiębiorstw. Jednym z rozwiązań jest właśnie platforma FCN.pl. Jest to serwis typowo biznesowy, którego celem jest pozyskiwanie klientów chcących skorzystać z usług telefonii internetowej VoIP. Ta strona jest też dowodem na to, że dostępność cyfrowa to nie tylko kolejne zadanie do zrealizowania dla instytucji publicznych, ale też element działania firm komercyjnych.
Zgodnie ze światowym standardem
By uzyskać Certyfikat SERWIS BEZ BARIER, strona musiała zostać pozytywnie oceniona podczas audytu dostępności cyfrowej. Audytorzy Integracji – eksperci w zakresie dostępności oraz testerzy z różnymi niepełnosprawnościami – analizują dostępność cyfrową wskazanych stron, zgodnie ze światowym standardem WCAG 2.0 (Web Content Accessibility Guidelines – Wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych).
Komentarze
-
gratulacje
06.11.2017, 10:51Gratulacje! oby więcej takich firm dbających o dostępność.odpowiedz na komentarz
Polecamy
Co nowego
- W 2025 roku nowe kryteria dochodowe w pomocy społecznej
- Rehabilitacja lecznicza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. O czym warto wiedzieć
- Czego szukają pod choinką paralimpijczycy?
- Gorąca zupa, odzież na zmianę – każdego dnia pomoc w „autobusie SOS”
- Bożenna Hołownia: Chcemy ograniczyć sytuacje, gdy ktoś zostaje pozbawiony prawa do samodzielnego podejmowania decyzji
Dodaj komentarz