Porady kierowcy: pomoc non stop
W Polsce o wypadek nietrudno. W 2016 r. do jednostek policji zgłoszono 406 622 kolizje drogowe: w porównaniu do 2015 r. ta liczba zwiększyła się aż o 12,2 proc. W całej Unii Europejskiej mniej bezpiecznie jest tylko na drogach Rumunii i Bułgarii.
Statystyki jasno wskazują, że ubezpieczenie samochodu jest dla kierowcy czymś absolutnie niezbędnym. Zwłaszcza że równie groźne dla pojazdu są m.in. burze, które zdaniem meteorologów coraz częściej i coraz gwałtowniej będą przechodzić przez nasz kraj. Mając to na względzie, trzeba z gąszczu ofert ubezpieczenia aut warto wybrać to najbardziej atrakcyjne. Nagły wypadek, drobna kolizja, a nawet zdarzenie losowe w postaci gradu czy drzewa, które w czasie huraganu spadło na samochód...
Który kierowca czegoś podobnego nie przeżył? Bardzo często efektem takiego wydarzenia jest konieczność wysłania auta na bliżej nieokreślone czas i koszt do mechanika blacharza. A w tym czasie trzeba przesiąść się do komunikacji miejskiej lub pożyczać auto od znajomych lub rodziny. Sytuacja jest o wiele bardziej skomplikowana, gdy zaplanowano już urlop z rodziną lub auto było niezbędne w pracy. Z myślą o takich przypadkach PZU przygotowało specjalną ofertę dla posiadaczy polisy AC.
Kampania promocyjna
Więcej o nowej ofercie PZU klienci dowiedzieli się z kampanii promocyjnej ubezpieczenia AC z opcją Auto Non Stop. Ruszyła 11 września br. i trwała miesiąc. Szeroko zaplanowana akcja promocyjna objęła telewizję, radio, prasę i internet. W mediach społecznościowych kampania znalazła się na profilu facebookowym i twitterowym PZU oraz stronie Dajemyrade.pl. Wsparciem kampanii były działania PR i aktywność w kanałach własnych PZU. Działania wspierające kampanię prowadzone były także w oddziałach PZU i u agentów.
Mniej kłopotów
- Chcemy oszczędzić naszym klientom nieprzyjemności związanych z uszkodzeniem pojazdu, dlatego oferujemy możliwość rozszerzenia pakietu AC o opcję Auto Non Stop. PZU zapewnia auto zastępcze natychmiast i – co podkreślam – na cały czas trwania naprawy uszkodzonego pojazdu – tłumaczy Tomasz Piekarski, dyrektor ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU.
Największy polski ubezpieczyciel ma zatem jedną z najbardziej atrakcyjnych ofert dla kierowców. Wykupując AC w PZU, uzyskuje się dostęp m.in. do ponad 1200 zakładów naprawczych i do internetowego systemu szkody on line. AC w PZU zapewnia także jeden z najkrótszych na rynku terminów naprawiania szkody i pozwala na likwidację całej szkody na podstawie wywiadu telefonicznego. Za 99 złotych kierowcy uzyskują dostęp do wielu nowych udogodnień.
Dzięki AC z opcją Auto Non Stop można zatem w PZU wyeliminować niedogodności będące następstwem uszkodzenia samochodu w wyniku wypadku lub kolizji. Kierowca, który skorzysta z nowego produktu największego polskiego ubezpieczyciela, nie będzie musiał reorganizować swojego życia, ponieważ ubezpieczyciel zapewni mu samochód zastępczy – komfortową, ekonomiczną i ekologiczną (hybrydową) toyotę auris, podstawioną na wskazane przez klienta miejsce. Do tego w ramach pakietu AC z opcją Auto Non Stop wszelkie formalności związane z naprawą auta, które uprzednio zostanie odholowane w ramach kosztów ubezpieczenia, także bierze na siebie ubezpieczyciel. Posiadacz polisy musi tylko zgłosić się po swój naprawiony już samochód.
- Uszkodzenie auta odbiera spokój i komplikuje wykonywanie codziennych obowiązków. Pakiet AC z opcją Auto Non Stop daje poczucie bezpieczeństwa, ponieważ dzięki niemu właściciel pojazdu nie zostaje pozbawiony możliwości jego użytkowania – podkreśla Agnieszka Rzepkowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej PZU.
Słowniczek ubezpieczeniowy
Auto casco (AC): Nieobowiązkowe ubezpieczenie pojazdów mechanicznych, np. samochodów od szkód wynikłych z ich użytkowania. Jego celem jest ochrona pojazdu wraz z wyposażeniem w zakresie utraty, uszkodzenia, zniszczenia i kradzieży.
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC): ubezpieczenia majątkowego dające ochronę ubezpieczeniową, gdy ubezpieczony będzie zobowiązany do naprawienia szkody wyrządzonej innej osobie. Obowiązkowo OC muszą mieć wykupione posiadacze pojazdów mechanicznych, tak, by pokrywać szkody wyrządzone w związku z ruchem pojazdu.
Odszkodowanie: świadczenie wypłacane przez ubezpieczyciela za szkodę, powstałą wskutek przewidzianego w umowie wypadku.
Szkoda: strata wyrządzona w ubezpieczonym mieniu przez określone zdarzenie losowe, w wyniku tej straty ubezpieczyciel jest obowiązany wypłacić odpowiednie odszkodowanie.
Materiał przygotowany we współpracy z
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- W 2025 roku nowe kryteria dochodowe w pomocy społecznej
- Rehabilitacja lecznicza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. O czym warto wiedzieć
- Czego szukają pod choinką paralimpijczycy?
- Gorąca zupa, odzież na zmianę – każdego dnia pomoc w „autobusie SOS”
- Bożenna Hołownia: Chcemy ograniczyć sytuacje, gdy ktoś zostaje pozbawiony prawa do samodzielnego podejmowania decyzji
Dodaj komentarz