PFRON przygotował ankietę dla swoich klientów
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych uruchomił ankietę dla swoich klientów dotyczącą zadowolenia ze współpracy z Funduszem.
Jak zapewnia na stronie internetowej prezes PFRON, Roman Sroczyński, ankieta ma na celu: poznanie opinii klientów, zapewnienie jak najlepszego zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań oraz doskonalenie jakości pracy Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Pytania zawarte w ankiecie dotyczą m.in. rodzaju spraw załatwianych w Funduszu oraz pomocy uzyskanej przez klienta za strony pracowników PFRON.
Opracowanie: Dorota Landsberger
Źródło: www.pfron.org.pl
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Ulga rehabilitacyjna dla osób niepełnosprawnych – co warto wiedzieć?
- Dlaczego kask rowerowy to nie tylko wybór – to obowiązek!
- ZUS: rehabilitacja lecznicza także dla osób z chorobami układu nerwowego oraz po wypadkach
- Komunikacja to prawo, nie przywilej. Fundacja Jim apeluje o systemowe wsparcie dla osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi
- Wystartowały zapisy do kolejnej, 12stej edycji biegu „Daj piątaka na dzieciaka”
Dodaj komentarz