Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Porady kierowcy: pomoc non stop

10.11.2017
Autor: Mateusz Różański, fot. Archiwum Autora, R. Wyjadlowski, H. Gevert/freeimages.com, Tacluda/rgbstock.pl
Źródło: Integracja 4/2017
cztery zdjęcia: rozbity samochód, piorun, grad, śnieżyca

W Polsce o wypadek nietrudno. W 2016 r. do jednostek policji zgłoszono 406 622 kolizje drogowe: w porównaniu do 2015 r. ta liczba zwiększyła się aż o 12,2 proc. W całej Unii Europejskiej mniej bezpiecznie jest tylko na drogach Rumunii i Bułgarii.

Statystyki jasno wskazują, że ubezpieczenie samochodu jest dla kierowcy czymś absolutnie niezbędnym. Zwłaszcza że równie groźne dla pojazdu są m.in. burze, które zdaniem meteorologów coraz częściej i coraz gwałtowniej będą przechodzić przez nasz kraj. Mając to na względzie, trzeba z gąszczu ofert ubezpieczenia aut warto wybrać to najbardziej atrakcyjne. Nagły wypadek, drobna kolizja, a nawet zdarzenie losowe w postaci gradu czy drzewa, które w czasie huraganu spadło na samochód...

Który kierowca czegoś podobnego nie przeżył? Bardzo często efektem takiego wydarzenia jest konieczność wysłania auta na bliżej nieokreślone czas i koszt do mechanika blacharza. A w tym czasie trzeba przesiąść się do komunikacji miejskiej lub pożyczać auto od znajomych lub rodziny. Sytuacja jest o wiele bardziej skomplikowana, gdy zaplanowano już urlop z rodziną lub auto było niezbędne w pracy. Z myślą o takich przypadkach PZU przygotowało specjalną ofertę dla posiadaczy polisy AC.

Kampania promocyjna

Więcej o nowej ofercie PZU klienci dowiedzieli się z kampanii promocyjnej ubezpieczenia AC z opcją Auto Non Stop. Ruszyła 11 września br. i trwała miesiąc. Szeroko zaplanowana akcja promocyjna objęła telewizję, radio, prasę i internet. W mediach społecznościowych kampania znalazła się na profilu facebookowym i twitterowym PZU oraz stronie Dajemyrade.pl. Wsparciem kampanii były działania PR i aktywność w kanałach własnych PZU. Działania wspierające kampanię prowadzone były także w oddziałach PZU i u agentów.

Mniej kłopotów

- Chcemy oszczędzić naszym klientom nieprzyjemności związanych z uszkodzeniem pojazdu, dlatego oferujemy możliwość rozszerzenia pakietu AC o opcję Auto Non Stop. PZU zapewnia auto zastępcze natychmiast i – co podkreślam – na cały czas trwania naprawy uszkodzonego pojazdu – tłumaczy Tomasz Piekarski, dyrektor ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU.

Największy polski ubezpieczyciel ma zatem jedną z najbardziej atrakcyjnych ofert dla kierowców. Wykupując AC w PZU, uzyskuje się dostęp m.in. do ponad 1200 zakładów naprawczych i do internetowego systemu szkody on line. AC w PZU zapewnia także jeden z najkrótszych na rynku terminów naprawiania szkody i pozwala na likwidację całej szkody na podstawie wywiadu telefonicznego. Za 99 złotych kierowcy uzyskują dostęp do wielu nowych udogodnień.

Dzięki AC z opcją Auto Non Stop można zatem w PZU wyeliminować niedogodności będące następstwem uszkodzenia samochodu w wyniku wypadku lub kolizji. Kierowca, który skorzysta z nowego produktu największego polskiego ubezpieczyciela, nie będzie musiał reorganizować swojego życia, ponieważ ubezpieczyciel zapewni mu samochód zastępczy – komfortową, ekonomiczną i ekologiczną (hybrydową) toyotę auris, podstawioną na wskazane przez klienta miejsce. Do tego w ramach pakietu AC z opcją Auto Non Stop wszelkie formalności związane z naprawą auta, które uprzednio zostanie odholowane w ramach kosztów ubezpieczenia, także bierze na siebie ubezpieczyciel. Posiadacz polisy musi tylko zgłosić się po swój naprawiony już samochód.

- Uszkodzenie auta odbiera spokój i komplikuje wykonywanie codziennych obowiązków. Pakiet AC z opcją Auto Non Stop daje poczucie bezpieczeństwa, ponieważ dzięki niemu właściciel pojazdu nie zostaje pozbawiony możliwości jego użytkowania – podkreśla Agnieszka Rzepkowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej PZU.

Słowniczek ubezpieczeniowy

Auto casco (AC): Nieobowiązkowe ubezpieczenie pojazdów mechanicznych, np. samochodów od szkód wynikłych z ich użytkowania. Jego celem jest ochrona pojazdu wraz z wyposażeniem w zakresie utraty, uszkodzenia, zniszczenia i kradzieży.

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC): ubezpieczenia majątkowego dające ochronę ubezpieczeniową, gdy ubezpieczony będzie zobowiązany do naprawienia szkody wyrządzonej innej osobie. Obowiązkowo OC muszą mieć wykupione posiadacze pojazdów mechanicznych, tak, by pokrywać szkody wyrządzone w związku z ruchem pojazdu.

Odszkodowanie: świadczenie wypłacane przez ubezpieczyciela za szkodę, powstałą wskutek przewidzianego w umowie wypadku.

Szkoda: strata wyrządzona w ubezpieczonym mieniu przez określone zdarzenie losowe, w wyniku tej straty ubezpieczyciel jest obowiązany wypłacić odpowiednie odszkodowanie.


Materiał przygotowany we współpracy z

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas